fredag 12. november 2010

Cupcakes til bygdedagen....

I morgen er den o store Bygdedagen på UL Solkverv på Stavseng. Har holdt på i hele går med cupcakes-baking, og i dag etter jobben, og skal gjøre de ferdige i morgen før jeg drar oppover. Salgsbodene åpner kl to, så da må alt være klart. Jeg har fem sorter jeg skal selge:

-Oreo Cupcakes
-Jordbær Cupcakes
-vanilla Vanilla Cupcakes (vanilla vanilla betyr bare at det er ekstra mye vanilje smak :p)
-Red Velvet Cupcakes
-Chocolate Cupcakes
Sjokolade og rev velvet før jeg hadde frosting på.
Red velvet ferdig pyntet...
Vanilla Vanilla cupcake pyntet med Hello Kitty...
Oreo, red velvet og vanilla cupcakes...

2 kommentarer:

  1. Vanvittig lekkert du har gjort det! Hadde jeg bodd nærmere, så hadde jeg kjøpt! :P
    Kjempe flink er du!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kristin :D Det varmer å få så flotte kommentarer :)

    SvarSlett