mandag 9. mai 2011

cupcakes og kaker...

Det ble litt baking i forrige uke også, men pga at vi har vært bort i helga så har jeg ikke fått lagt de til her på bloggen min før nå. :)
Torsdag lagde jeg cupcakes med sjokoladebiter inni og eggedosis-krem(fant oppskrift inne på kakefesten) på toppen:

 Jeg lagde også denne AC/DC kaken på Torsdag. Marsipankake fylt med sjokolademousse med daim, og bringebærkrem.


 Fradag lagde jeg ei marsipankake til konfirmasjonen til ei kjekk jente som er søskenbarnet mitt. :)
Den ble fylt med hjemmelaget vaniljekrem og bringebærkrem.
Gratulerer så mye med dagen som var, Ine Mari :)


 Lørdag bakte jeg enda ei konfirmasjonskake. Denne kaken skulle til mitt fadder-og tantebarn Luis. :)
Marsipankake fylt med bringebær og banankrem.
Gratulerer så mye med dagen som var, Luis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar